Časopisne edicije medijske družbe Delo so po zadnjih podatkih Nacionalne raziskave branosti (NRB) povečale tržni delež, 26. 1. 2012

Tržni delež Dela in Slovenskih novic se je v primerjavi s konkurenco povečal. Slovenske novice tako ostajajo najbolj bran dnevni časopis, ki skupaj s spletno stranjo dnevno doseže 339.000 uporabnikov, časnik Delo pa najbolj bran tradicionalni časopis s 114.000 bralci. Vikend, priloga Dela in Slovenskih novic, je s 398.000 bralci drugi najbolj bran tiskani medij v Sloveniji, in hkrati najbolj brana priloga in TV vodnik v Sloveniji. Med dnevno-informativnimi časopisi Slovenske novice ostajajo najbolj brane s 311.000 bralci dnevno. Branost dnevnih časopisov se je sicer zmanjšala, vendar se je tržni delež obeh časopisov, Dela in Slovenskih novic, v primerjavi s konkurenco povečal (s 40,8 % na 41,8 %).

Med prvimi desetimi najbolj branimi tiskanimi mediji v Sloveniji je kar 5 edicij medijske družbe Delo.